رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه گفت: 2 تکواندوکار گیلانی که به همراه تیم ملی نوجوانان دختر عازم قزاقستان محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا شده بودند ، به مقام قهرمانی رسیدند.
محسن سترگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، مبینا نژاد و زهرا شجاعی راد 2 تکواندوکار گیلانی توانستند عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب کنند.
وی اظهار کرد: مبینا نژاد در وزن اول و زهرا شجاعی راد در وزن هشتم موفق شدند برابر تمامی حریفان خود به برتری برسند و مدال طلای این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزند.
وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران نیز با درخشش این 2 ورزشکار شایسته گیلانی و همچنین سایر ملی پوشان، توانست عنوان قهرمانی آسیا را به خود اختصاص دهد.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: علاوه بر حضور 2 تکواندوکار گیلانی در ترکیب تیم ملی ، نیلوفر صفریان از استان گیلان نیز به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران، در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت.
سترگی اضافه کرد: در رقابت های تکواندو نوجوانان دختر قهرمانی آسیا ، بیش از 300 ورزشکار این رشته از کشورهای قاره کهن حضور داشتند که در قزاقستان با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته، در رشته ورزشی تکواندو ، در رده های سنی مختلف و در 2 بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.