مدیرعامل‌برق منطقه‌ای گیلان گفت: سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم بلبل‌آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در دومین جلسه کارگروه برق و انرژی در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان گیلان به تشریح اولویت شرکت در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال پرداخت.

بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مهمترین اولویت شرکت در سال 96 را احداث نیروگاههای تجدیدپذیر عنوان کرد و گفت: در سال جدید با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید  و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری ، شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با تغییر رویکرد خود،  وظیفه خود می داند تا در این زمینه گامهای مهم و اساسی بردارد.

از جمله اقدامات شرکت در این زمینه استفاده از پتانسیل‌های استان جهت احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر است. پتانسیل انرژی بادی بیش از 3000 مگاوات در استان گیلان وجود دارد. از نظر انرژی خورشیدی نیز پتانسیل خوب و بالایی در استان گیلان وجود دارد.

شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان مقدمات و زمینه لازم برای سرمایه گذاری را برای شرکتهای خارجی فراهم کرده است و همه چیز آماده است و تنها محدودیت موجود ، وضعیت زمین است که با حل آن ، انشاا... امیدواریم کلنگ احداث اولین نیروگاه تجدید پذیر در استان گیلان با سرمایه خارجی فراهم شود.

این فرصت خوبی برای استان گیلان است و سرمایه‌گذاری توسط شرکت‌های خارجی به میزان 60 میلیون یورو فراهم شده که نباید این فرصت مهم را از دست بدهیم. با این سرمایه گذاری، استان گیلان شاهد تحولی بزرگ در تولید و اشتغال خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.