سرهنگ دوم پاسدار سید اکبر قاسمی روز شنبه در خصوص سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایرنا گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) تمام معادلات سیاسی دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد و توانست با الگوی رهبری، ولایت دینی و اسلامی به نام ولایت فقیه را به جوامع اسلامی معرفی کند.
وی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده و لطف الهی از دل خورشید عالم گیر انقلاب اسلامی و از بطن باورها، اعتقادات پاک و الهی مردم مسلمان و به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.
فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر افزود: سپاه در عرصه های داغ و متلاطم انقلاب، جنگ، دفاع مقدس، سازندگی و جنگ نرم تکامل یافته است.
وی تصریح کرد: شهیدان والامقام در چنین بستر و محیطی، چراغ روشنی بخش مسیر هدایت هستند.
به گفته سرهنگ قاسمی، سپاه دارای خصوصیات خاصی است که برآمده از قرآن، اسلام و انقلاب است و درس خود را از حضرت اباعبد الله الحسین(ع) و کربلای حسینی الهام گرفته است.
وی اظهار کرد: مبنای سپاه بر تقوا و پاکیزگی استوار است و به عنوان سرباز، بازوی قدرتمند برای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.
سرهنگ قاسمی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی سپاه پاسداران در زمینه سازندگی و عمران نیز وارد عمل شد و توانست ضرر و زیان های وارده از جنگ را با توجه به تجربیات و امکانات موجود به نحو احسن بازسازی کرده و به دولت برای سازندگی کشور کمک تاثیرگذار و زیادی انجام دهد.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان رضوانشهر گفت: یکی از وظایف اصلی سپاه در عصر حاضر، مبارزه با تهاجم فرهنگی است که حتما جنگ نرم چندین برابر از جنگ سخت و فیزیکی دشوارتر و پیچیده تر است ولی به لطف الهی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با برنامه ریزی دقیق در این راستا تلاش خودمان را انجام می دهیم و برای سرافراز بیرون آمدن از این ماموریت با تمام توان حرکت می کنیم.
دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
شهرستان رضوانشهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: مهرعلی گواهی **انتشاردهنده: کبیری
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.