به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در این نشست با اشاره به سوابق و عملکرد استانداران پیشین استان گفت : استفاده از تجربیات استانداران در راه پیشرفت و توسعه پایدار استان، ضروری و قابل اتکاء است.
وی بررسی مسائل و مشکلات امروز جامعه را بدون توجه به اصل تجربه و تخصص بی فایده و بی نتیجه خواند و اظهارکرد : تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف دوره های مدیریتی گذشته، مهمترین راهکار و روش رسیدن به توسعه و پیشرفت است.
امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: استانداران به عنوان بالاترین مقام اجرایی استان ها می توانند از تجربیات اسلاف خود به خوبی بهره مند شوند که برای استفاده بهینه از این تجربیات، تشکیل مجمع استانداران کشور بسیار مفید فایده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به محیط خوب استان برای کار و تلاش در سه سال ونیم گذشته گفت: استاندار گیلان، فردی متین و با اخلاق است و استان را بدون تنش ، همراه با آرامش و به خوبی اداره می کند.
رحمانی رئیس مجمع استانداران کشور نیز در این نشست، با اشاره به تشکیل این مجمع از سال 1382 گفت : از ابتدای تشکیل مجمع تاکنون 22 نشست برگزار شد که در هریک از این نشست ها، مسایل و مشکلات مختلف هر استان مطرح و برای رفع این مشکلات تبادل نظر شد.
در این نشست که بیشتر گفتگو محور بود هر یک از حاضران ، مسایل و مواردی از سال های حضور خود در گیلان مطرح و از تجربیات و خاطرات آن سال ها سخنانی بیان کردند .
دریافت خبر : مریم سلیمانی ** انتشاردهنده: کبیری
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.