به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر چهارشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری فومن به برتری دست یابد.
این مسابقه از هفته اول از دور برگشت مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش برتر از شهرداری فومن ظاهر شد و در دقیقه 12 حامد اکبری پور بازیکن این تیم توانست گل برتری داماش را به ثمر برساند.
در نیمه دوم نیز، هر 2 تیم داماش گیلان و شهرداری فومن فرصت گلزنی داشتند اما بازیکنان نتواستند از این فرصت ها استفاده کنند تا این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود داماش گیلان پایان یافت.
قضاوت این دیدار را کیوان علی محمدی با کمک های میلاد قاسمی و مجتبی غریب بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، مصطفی حاجتی ، آرمین منفرد دوست ، حامد اکبری پور و هادی سهرابی از داماش گیلان ، حسین آفرین زاد و امیر پاکدل از تیم شهرداری فومن کارت زرد دریافت کردند.
همچنین ساسان باقرپور دروازبان تیم فوتبال شهرداری فومن در دقیقه 72 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد تا تیم شهرداری فومن 10 نفره به بازی ادامه دهد.
در دیدار رفت این مرحله نیز که هفته گذشته در فومن برگزار شده بود، تیم داماش گیلان توانست با نتیجه 2 بر یک برابر تیم شهرداری فومن به پیروزی برسد.
پیش از این بازی و تا پایان دور رفت از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در مکان پنجم و تیم شهرداری فومن با کسب چهار امتیاز در مکان ششم و انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند.
تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری فومن در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های آینده سازان برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه هستند.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه شش تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.