به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یونس رنجکش عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این کارگاه در فرمانداری آستارا افزود: این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و به مناسبت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برگزار خواهد شد.
وی افزود: این کارگاه از سوی نمایندگی مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گیلان و فرمانداری آستارا با حضور استادان دانشگاه برای فعالان اقتصادی و تجاری آستارا برگزار خواهد شد.
وی با تاکید بر برنامه ریزی های جامع در راستای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های حوزه اقتصادی آستارا، اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه آستارا در تبادلات تجاری و اقتصادی، نیازمند تغییر نگرش های سنتی و تولید فرصت های جدید در این شهرستان هستیم و آموزش صاحبان حرفه و سرمایه گذاران در کنار علاقمندان به این حوزه نقش مهمی دارد.
وی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی روز جمعه اول اردیبهشت ماه ساعت 16 عصر در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آستارا برگزار می شود.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا 20 نفر از اعضای هیات کوهنوردی آستارا عصر دیروز (سه شنبه) در آستانه روز زمین پاک به مدت چهار ساعت در ارتفاعات حیران کوهپیمایی کردند.
دوم اردیبهشت روز زمین پاک نامگذاری شده است.
حیران نام روستایی ییلاقی و زیبا در فاصله 39 کیلومتری غرب شهرستان آستاراست و کوهستان آن به عنوان منطقه نمونه گردشگری در فصول مختلف سال مورد توجه گردشگران و کوهنوردان قرار می گیرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.