به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان ، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران امروز عازم قزاقستان شد تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابد که 2 ورزشکار و یک مربی نیز از گیلان است.

محسن سترگی افزود: بر این اساس ، نیلوفر صفریان از استان گیلان به عنوان مربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر ایران، در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد یافت.

وی اظهار کرد: همچنین مبینا نژاد و زهرا شجاعی 2 تکواندوکار شایسته استان گیلان نیز در قالب تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور می یابند. وی ادامه داد: رقابت های تکواندو نوجوانان دختر قهرمانی آسیا از روز سه شنبه هفته جاری 29 فروردین ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از کشورهای قاره کهن در قزاقستان آغاز می شود.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: امیدواریم که مبینا نژاد و زهرا شجاعی 2 ورزشکار شایسته گیلانی بتوانند در این دوره از رقابت ها بدرخشند و مقام خوبی را نیز کسب کنند.

در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته، در رشته ورزشی تکواندو ، در رده های سنی مختلف و در 2 بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

48

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621651
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.