علی داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: در هفته سلامت علاوه بر اجرای برنامه‌هایی در قالب افزایش تحرک بدنی و نشاط در جامعه در بخش توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان 12 پروژه با رقم 6 میلیارد تومان اعتبار در استان افتتاح می‌شود.

معاون‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی ‌استان گیلان تصریح کرد: در هفته سلامت از 1 تا 7 اردیبهشت به تعداد بلوک‌های زایمانی گیلان افزوده شده و مرکز اورژانس 115 دستک و مراکز بهداشتی عنبران آستارا و رضوانشهر به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بلوک زایمانی بیمارستان لنگرود و بیمارستان الزهرا رشت افتتاح می‌شود ابراز داشت: در هفته سلامت بخش ICU بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه به بهره برداری می‌رسد.

داودی با بیان اینکه ساختمان معاونت غذا و دارو استان گیلان که از پروژه های ملی است در سفر آینده وزیر بهداشت به استان گیلان افتتاح می شود گفت: بعد از هفته سلامت بخش سی تی اسکن 16 اسلایس مرکز آموزشی درمانی پورسینا رشت و پاویون رزیدنت‌ها با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری می‌رسد.

معاون‌ دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی‌ گیلان افزود: بیمارستان مگاهاسپیتال (هزار تختخوابی) استان گیلان با مجوز هیئت دولت در مرحله امکان سنجی پروژه توسط هلدینگ‌های بین المللی است که از طریق فاینانس بین المللی با 6 کشور در مرحله بررسی است.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان هزار تختخوابی با ضمانت دولت در محوطه سایت لاکان طراحی شده است گفت: با زمان بندی‌های صورت گرفته افزوده شدن این بیمارستان تحولی شگرف در حوزه سلامت استان گیلان را رقم می‌زند.

داوودی با بیان اینکه بیمارستان 400 تختخوابی پروفسور سمیعی در محوطه لاکان بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: این بیمارستان جنرال با تجهیزات پیشرفته تا یکسال و نیم دیگر آماده بهره برداری می‌شود و بیمارستان‌های سطح شهر رشت را از نگاه تک تخصصی خارج می‌کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621552
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.