کیکاووس سعیدی عصر سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: برجام دستاوردهای زیادی در حوزه های گوناگون داشته و دارد و یکی از دستاوردهای مهم ، تقویت مناسبات بین المللی در امر ورزش است.
وی که برای نظارت بر انتخابات ریاست هیات گلف گیلان در رشت حضور داشت ، اظهار کرد: با توجه به این امر در سال گذشته ، ایران میزبان 133 مسابقه جهانی ، آسیایی و بین المللی در رشته های ورزشی مختلف بود.
وی ادامه داد: خوشبختانه ما نیز توانستیم میزبانی مسابقات بین المللی گلف را با نام جام همبستگی بگیریم و این رقابت ها از روز 15 اردیبهشت ماه سال جاری در تهران آغاز می شود.
وی بیان کرد: در این دوره از رقابت ها که تا روز 20 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت ، کشورهای پاکستان ، لبنان ، بنگلادش و افغانستان حضور می یابند و چهار تیم نیز از ایران در این مسابقات شرکت می کنند.
رئیس فدراسیون گلف به انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم که جامعه ورزش کشور به خصوص جامعه گلف همپای دیگر اقشار مختلف مردم، مشارکت حداکثری را خواهند داشت و بهترین گزینه نیز توسط رای مردم انتخاب می شود.
وی به برپایی کلاس آموزشی توسط مدرس بین المللی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین یکدوره کلاس آموزشی را با حضور کیم بالدوین مربی بین المللی و کارآمد کشور استرالیا را در تهران برگزار می کنیم.
سعیدی اضافه کرد: این کلاس در چهار دوره برگزار می شود که این دوره ها شامل ملی پوشان بانوان ، ملی پوشان آقایان ، مدرسان و همچنین کلاس آموزش عمومی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم از برپایی این کلاس و حضور مربی ارزنده گلف جهان در ایران نهایت بهره را ببریم و مربیان و همچنین مدرسان ما نهایت استفاده را از این مربی حرفه ای ببرند.
رئیس فدراسیون گلف به جایگاه ایران در این رشته نیز اشاره کرد و افزود: ما هم اکنون با 22 پله صعود، رتبه 50 را در جهان در اختیار داریم و در آسیا نیز در رتبه 17 قرار داریم و هدف ما این است که جزء 10 کشور برتر در آسیا باشیم.
وی یادآور شد: فدراسیون گلف چهار انجمن مینی گلف ، وودبال ،کروکت و به کاپ را تحت پوشش دارد که این چهار انجمن توسط کمیته های مربوطه ، زیر نظر فدراسیون فعالیت دارند.
سعیدی به شرایط اقلیمی گیلان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: هدف فدراسیون این است که در استان هایی همچون گیلان که از شرایط اقلیمی خوبی برخودار هستند و همچنین مردم این خطه ورزش دوست و دارای فرهنگ غنی می باشند ، سرمایه گذاری مناسب داشته باشد و فدراسیون نگاه ویژه ای نیز به این استان ها دارد.
انتخابات ریاست هیات گلف استان گیلان روز سه شنبه در رشت برگزار شد که در نهایت ، محسن خاکزاد با کسب هر 16 آرای ماخوذه ، به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.