مدیرکل کمیته امداد استان گیلان در نشست با رئیس امور شعب بانک ملی استان گفت: سال گذشته چهار هزار و 324 طرح اشتغال از سوی مددجویان تحت حمایت این استان اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضامحمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان  در نشست با رئیس امور شعب بانک ملی استان با بیان اینکه سال گذشته چهار هزار و 324 طرح اشتغال از سوی مددجویان تحت حمایت این استان اجرایی شده است افزود: برای تحقق این امر مبلغ 654 میلیارد و 590 میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان هزینه شده است.

وی با اشاره به رویکرد توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال برای آنها، اظهارکرد : تلاش کمیته امداد بر این است تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود و همچنین با ایجاد تعامل با سایر سازمان های اجرایی استان شرایط بیشتری را برای اشتغال‌زایی خانواده ها به وجود آورد.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته 40 درصد از اعتبارات اشتغال‌زایی استان توسط بانک ملی جذب شده است، تصریح کرد: تعداد هزار و 243 طرح با اعتبار 17 میلیارد تومان توسط مددجویان کمیته امداد به اجرا درآمد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان همچنین به برگزاری همایش مشترک کارآفرینی با همکاری بانک ملی اشاره کرد و گفت: همایش کارآفرینی در اردیبهشت ماه سالجاری و با حضور جمعی از کارآفرینانی که از بانک ملی تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند برگزار می شود.

علی یزدان دوست رئیس امور شعب بانک ملی استان استان نیز با اشاره به تعاملات خوب کمیته امداد با بانک ملی در سال های گذشته افزود : کمیته امداد نظارت بسیار خوبی در فرآیند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به خانواده ها دارد و این موضوع باعث افزایش اعتماد و کارایی فی مابین شده است.

وی از ادامه روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و گفت : انتظار می رود همانطور که کمیته امداد نظارت خوبی در روند پرداخت تسهیلات دارد ، در بحث اقساط پرداختی هم نظارت داشته باشد تا مددجویان اقساط خود را مثل گذشته به موقع پرداخت کنند.

شایسته ذکر است در این نشست مقرر شد به جهت تعاملات گسترده‌تر برای تسهیل در روند ارائه تسهیلات به خانواده‌ها، جلسات تخصصی با حضور رؤسای‌بانک‌ها و مدیران کمیته‌های امداد شهرستان‌های استان گیلان برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.