رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز سه شنبه گفت: از سوی فدراسیون ، سه بازیکن برتر این رشته در قالب تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی اسنوکر اعزام می شوند که یک بازیکن از گیلان است.
سارنگ بزرگ چنانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، حامد ذره دوست بازیکن ملی پوش گیلانی در رشته اسنوکر عازم مسابقات آسیایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته و ملی پوش گیلانی هم اینک به همراه 2 بازیکن دیگر در اردوی تیم ملی حضور دارند تا با قدرت در مسابقات آسیایی حضور یابند.
وی ادامه داد: مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا از روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت یک هفته با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از قاره کهن ، در دوحه قطر برگزار می شود.
وی ضمن تشکر از توجه فدراسیون به بازیکنان شهرستانی بیان کرد: امیدواریم که حامد ذره دوست بازیکن گیلانی به همراه سایر ملی پوشان بتوانند در این دوره از رقابت ها بدرخشند و روی سکو قرار گیرند.
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد گیلان اضافه کرد: البته بازیکنان تیم های اسنوکر چین ، تایلند ، هنگ کنگ و پاکستان از قدرت بالایی در آسیا و همچنین جهان برخوردار هستند اما امیدواریم که ملی پوشان ما بتوانند برابر رقبای خود بازی های خوبی را انجام دهند.
در استان گیلان حدود 500 ورزشکار به صورت سازمان یافته ، در رشته های ورزشی بیلیارد و بولینگ ، در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.