فرماندار رودسر گفت: سطح کیفی و کمی فعالیت بنیاد مسکن در رودسر رشد چشمگیری داشته و شاخص اجرای طرح‌های هادی در شهرستان از 16 درصد در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید به 34 درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری فرماندار شهرستان رودسر ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار کردند .

جانبازی در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدامات بسیار خوبی را در سطح شهرستان انجام داده است و نقش بسزایی در عمران و آبادانی منطقه داشته و عملکرد آن قابل توجه است .

فرماندار شهرستان رودسر خاطر نشان کرد: سطح کیفی وکمی فعالیت بنیاد مسکن در شهرستان رودسر رشد چشمگیری داشته و شاخص اجرای طرحهای هادی در شهرستان از 16 درصد در ابتدای شروع به کار دولت تدبیر و امید به 34 درصد رسیده است .

وی با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبارات موجود باید از شاخص متوسط استانی پیشی گرفته و با تلاشی مضاعف عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم، افزود: تلاش در دریافت کامل تخصیص اعتبارات از اولویت های کاری می باشد و باید سعی شود  100 درصد اعتبارات تملک دارایی دریافت گردد .

جانبازی با بیان اینکه در سالهای متمادی دولت یازدهم اعتبارات قابل ملاحظه ای به اجرای طرح های هادی اختصاص یافته گفت : همه سعی و تلاش ما این است که در اجرای طرح هادی به متوسط عملکرد استانی برسیم و الحمدا... در چند سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است .

وی به افزایش جمعیت و میل و رغبتی که به سمت زندگی در روستاها در جامعه ایجاد شده اشاره نمود و افزود: با افزایش وسایل و امکانات رفاهی در مناطق روستایی و انجام امور زیر بنایی شاهد حضور بسیاری از مردم برای زندگی در روستا هستیم که این خود لازمه تجدید نظر و بازنگری در طرح های هادی تعدادی از روستاهای منطقه را افزایش می دهد و باید در این زمینه پیگیری های مستمر انجام پذیرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان  به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری اشاره نمود و تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که به گونه ای برنامه ریزی نمائیم تا شاهد حضور حداکثری آحاد مردم در این انتخابات باشیم .

وی خاطر نشان کرد: ما به عنوان مجریان قانون سعی می کنیم تا انتخابات قانونمند ،سالم و با کمال امنیت و هرچه باشکوهتر برگزار گردد و در این راستا از شما عزیزان و همه مردم می خواهیم که حضور گسترده در این امر مهم داشته باشید .

جانبازی به شور انتخاباتی ایجاد شده در سطح جامعه اشاره نمود و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی درست بتوانیم پاسخگوی مناسبی برای این شور انتخاباتی ایجاد شده در جامعه باشیم .

21 لغایت 31 فروردین ماه به عنوان هفته تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام خمینی (ره) نامگذاری شده است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.