شهرام مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به اینکه صبح امروز 8 باب مغازه در سه راه فلسطین رشت دچار حریق شد اظهار داشت: با حضور به موقع ماموران آتش نشانی حریق مذکور در 15 دقیقه مهار شد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری‌رشت با بیان اینکه گستردگی آتش‌سوزی مذکور بسیار بالا بوده و احتمال سرایت آتش از سه سمت به مغازه‌های اطراف وجود داشت افزود: ارتفاع شعله‌های آتش در این آتش‌سوزی بسیار زیاد بوده و ماموران آتش نشانی تلاش ویژه‌ای را برای مهار آتش به‌کار بردند.

مومنی با تاکید بر اینکه لکه گیری و مهار کامل آتش در این حریق دو ساعت به طول انجامید خاطرنشان کرد: دلیل گستردگی حریق در حادثه امروز یکپارچه بودن سقف مغازه‌های مذکور بوده است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری‌ رشت با اشاره به اینکه در این حادثه 45 مامور آتش نشانی از 6 ایستگاه در محله حادثه اعزام شدند تصریح کرد: در مهار این آتش سوزی 12 خودرو آتش نشانی مسئولیت اطفای حریق را برعهده داشتند.

مومنی با تاکید بر اینکه هم اکنون علت آتش سوزی در دست بررسی است بیان کرد: در حال حاضر آتش‌سوزی 8 باب مغازه نام برده به طور کامل مهار شده و این حادثه صدمات و تلفات جانی در بر نداشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618178
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.