به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال مهتاب بافت شفت موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم دخانیات رشت به برتری دست یابد.
در جریان این مسابقه که از هفته بیست و یکم این رقابت ها و در رشت برگزار شد، تیم فوتبال دخانیات رشت نتوانست از فرصت میزبانی خود استفاده کند و در نهایت متحمل یک شکست خانگی شد.
تیم فوتبال دخانیات رشت برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی این رقابت ها باشد ، نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه را داشت اما در نهایت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد تا با این شکست خانگی ، به رده چهارم جدول رده بندی نزول کند.
همچنین در دیگر مسابقه برگزار شده از هفته بیست و یکم این رقابت ها ، تیم فوتبال ملوان نوین انزلی توانست با نتیجه جالب سه بر یک برابر تیم پاس گیلان صدرنشین این رقابت ها به پیروزی برسد.
در دیگر دیدار برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال چای ناطق لاهیجان و شاهین انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال چای ناطق لاهیجان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال پاس گیلان همچنان صدرنشین است ، تیم های فوتبال ملوان نوین انزلی و شهرداری رضوانشهر به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل، 15 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته فوتبال ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.