به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس ؛ سرهنگ حسین نیک فرد در این باره گفت : در پی اعلام خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت دریکی از میادین شهر لنگرود ماموران انتظامی بلافاصله به محل صحنه تصادف اعزام شدند.
وی افزود : ماموران مشاهده کردند راکب و سرنشین موتور سیکلت به علت واژگونی موتور سیکلت به شدت مصدوم و از طریق اورژانس 115 در حال انتقال به بیمارستان می باشد .
وی خاطرشنان کرد: جوان 18 ساله راکب موتور سیکلت در یکی از بیمارستان های مرکز استان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
سرهنگ نیک فرد یادآورشد: با بررسی صحنه تصادف توسط کارشناس راهنمایی و رانندیی علت تامه آن عدم توانایی راکب در کنترل وسیله نقلیه تشخیص داده شد .
در گزارش های پلیس حاکی است که بیشترین تصادفات و مرگ و میرها در استان گیلان ناشی از حوادث رانندگی با موتورسیکلت است .
همزمان با فصل کشاورزی و نزدیکی روستاها به شهرها بویژه درآغاز بهار و استفاده از وسایل کشاورزی این تصادفات بیشتر می شود.
ماموران پلیس همواره در زمینه لزوم استفاده از کلاه ایمنی در موتور سواری و رعایت موارد ایمنی در رانندگی هشدار می دهند.

***
فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف بیش از 6 هزار برگ پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال ( توتو) در این شهرستان خبر داد .
به گزارش روز شنبه روابط عمومی پلیس شهرستان لاهیجان به ایرنا ، سرهنگ محمود قاسمی افزود: در پی گزارش مردمی در خصوص فعالیت یک باند تهیه و توزیع برگ پیش بینی نتایج فوتبال در این شهرستان که دامنه فعالیت آن شهرستان های شرق استان را نیز در بر می گرفت، پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی در تحقیقات خود موفق به شناسایی سردسته این باند و مخفیگاه وی شدند و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم 36 ساله شدند.
وی اظهارداشت: در بررسی از منزل متهم تعداد هفت دستگاه فتوکپی ؛ سه دستگاه رایانه ؛ 91 هزارو 500 برگ سفید توتو ؛ 91 عدد مرکب پلمپ شده مخصوص دستگاه کپی و 6 هزار برگ توتو کشف و ضبط و بهمراه متهم به مقر پلیس هدایت شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پروند به مراجع قضائی معرفی شده است از مردم خواست با مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا مراتب را با تلفن 110 به پلیبس اعلام دارند.
همچنین فرمانده انتظامی رودسر از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان و کشف 2 هزار و 400کیلوگرم آرد فاسد و خارج از شبکه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پورقاسم گفت:ماموران انتظامی ایست بازرسی چابکسر در کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که با مشاهده این میزان آرد اقدام به ضبط آن و توقیف خودرو کردند .
خبرنگار : فرهادنظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.