به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز شنبه در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب استان گیلان در فرمانداری آستارا گفت: آستارا شهرستانی گردشگرپذیر و دارای حجم بالای مصرف آب است و از مشکلات شبکه فاضلاب رنج می برد و برای رفع آنها به نگاه ویژه در سطح ملی نیاز دارد.
وی اضافه کرد: اجرای طرح های کوتاه مدت ضربتی و طرح های بلند مدت برای رفع نگرانی های آب آشامیدنی و مشکلات فاضلاب این شهرستان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
رنجکش ادامه داد: با توجه به طرح های خوبی که دولت در رفع مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان به اجرا در آورده ، انتظار می رود با تامین اعتبارات کافی و اعمال نگاه ویژه به آستارا مشکلات یاد شده به طور کامل برطرف شود.
رنجکش گفت: آستارا دارای 91 هزار نفر جمعیت است اما در این شهرستان به بیش از 10 برابر این جمعیت، خدمات ارائه می شود و امکانات موجود، جوابگوی حجم بالای گردشگران نیست.
سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز در این دیدار با تایید مشکلات و نارسایی های شبکه آب و فاضلاب آستارا گفت: تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب استان را برای رفع مشکلات این شهرستان به کار خواهیم گرفت.
وی با اشاره به اهمیت شهرستان آستارا به عنوان منطقه ای مرزی و گردشگرپذیر اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته و طرح های در دست اجرا می توانیم بخشی از مشکلات یاد شده را برطرف کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد با هماهنگی های انجام شده بین فرماندار و سایر دستگاه های مرتبط ، مشکلات آب و فاضلاب شهرستان آستارا برطرف شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان، یکی از 20 شهر گردشگر پذیر کشور است.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشاردهنده: کبیری
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.