به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد ساجدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آستانه اشرفیه بیان کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی ویژه بمنظور شناسایی ظرفیت های اقتصادی هر منطقه در تحقق این شعار موثر است.
وی ادامه داد: با شناسایی ظرفیت های تولیدات داخلی بسیاری از شاخص های اقتصادی در این خصوص بهبود خواهد یافت .
امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه جوانان نباید تنها در انتظار کارهای دولتی بمانند، افزود: در بخش اشتغال باید از ظرفیت ها و توانمندی های فردی و جمعی در بخش های خصوصی بهره ببریم .
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مصرف تولیدات داخلی در جامعه ما باید فرهنگ سازی شود، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار خواهد شد.
امام جمعه آستانه اشرفیه توجه به تولیدات داخلی را ضرورت مهم امروز جامعه عنوان کرد و گفت: ظرفیت های مردمی در حمایت از تولیدکنندگان داخلی بایستی مورد توجه قرار بگیرد و با برنامه ریزی صحیح و فرهنگ سازی مناسب، بستر حمایت از تولیدکنندگان داخلی در کشور فراهم خواهد شد.
وی یادآور شد: تولیدکنندگان داخلی نیز باید کالاهای مرغوب و با کیفیتی را به بازار مصرف عرضه کنند و این امر موجب ایجاد اطمینان بین مصرف کنندگان داخلی شده و آنان را به مصرف تولیدات داخلی سوق می دهد.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر و 105 روستا ، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار:علیرضا رنجکش ** انتشاردهنده: کبیری
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.