به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی در نشست صمیمی با جمعی از فرزندان شهدا در رشت ، با اشاره به توانمندی فرزندان شهدا در عرصه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی اظهار داشت : افتخار می‌کنم مدیرانی که از فرزندان شهدا انتخاب شده‌اند، جزو بهترین ها هستند.
وی ادامه داد: در دولت گذشته استخدام های بی منطق زیادی انجام شد که موجب گردید به دلیل ساماندهی این استخدام ها ، دولت یازدهم از امکانات محدود خود برای استخدام بسیار کم بهره برد و در استان نیز برای حل مشکلات اشتغال فرزندان شهدا کمیته ای تشکیل شده است.
نجفی با بیان اینکه در سالی که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین است همه وظیفه‌ داریم در جهت تحقق آن تلاش کنیم، افزود : این مهم تنها مختص به یک دولت، استان و تصمیم بخشی نبوده بلکه باید دست به دست هم دهیم و با تمام توان در جهت مقام سازی اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر با تقویت بخش تولید و اشتغال تلاش کنیم.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد مقاومتی از سالیان گذشته و ادامه آن تا تحقق این مهم اظهار داشت: باید با تمام توان در جهت ایجاد اقتصادی پاک، سالم و به دور از قاچاق تلاش کنیم.
غلامعلی جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: توجه و نگاه ویژه‌ استاندار گیلان به خانواده‌ معظم شهداء و ایثارگران کاملاً مشهود است.
وی با بیان اینکه فرزندان و خانواده‌های شهداء با ایثارگری عشق و علاقه‌شان را به ولایت فقیه و نظام ثابت کردند، افزود : تعدادی از فرزندان شهداء در پست‌های مدیریتی در استان در دولت یازدهم بکار گرفته شده‌اند که نشان دهنده‌ این توجه است.
وی ادامه داد: گیلان شش هزار فرزند شهید دارد که از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و انتظار داریم همه‌ مسئولان در خدمت به خانواده‌ها کوشا باشند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.