به گزارش روز یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رودبار گفت: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که در مسیر تهران به رشت در حال تردد بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
سرهنگ بابک علیزاده افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون 400 کیسه 40 کیلویی آرد قاچاق به وزن 16 تن خارج از شبکه کشف و ضبط کردند.
وی ارزش اقتصادی کالای کشف شده را 120 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: راننده 29 ساله اهل و ساکن اردبیل برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
همچنین فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا از کشف 20 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اردشیر آقاجانی بیان داشت: ماموران پلیس صومعه سرا حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به قطع درخت جنگلی توسط شخصی مشکوک شدند.
وی ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که این شخص حدود 20 تن چوب جنگلی از نوع توسکا را قطع و انبار کرده که بر این اساس، متهم 58 ساله دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی صومعه سرا ارزش کالای کشف شده را 60 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: شهروندان باید با آگاهی از وظیفه‌شان برای حفاظت از منایع طبیعی، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های مرکز 110 به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.