رحیم حیدری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از این تعداد داوطلب 53 نفر را زنان تشکیل می دهند، تصریح کرد: تعداد ثبت نام کنندگان نهایی شرکت در این دوره از انتخابات شوراها در شهر آستانه اشرفیه 37 نفر است که از این تعداد، پنج نفر زن هستند.
وی با اشاره به اینکه تعداد 26 نفر از داوطلبان شامل چهار نفر از زنان نیز در شهر بندرکیاشهر نام نویسی کرده اند، افزود: در بخش مرکزی این شهرستان 437 داوطلب شامل 27 زن و در بخش کیاشهر تعداد 248 نفر شامل 17 زن برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان نام نویسی کرده اند.
حیدری اظهار داشت: نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراها از ساعت 8 صبح 30 اسفندماه سال گذشته در فرمانداری شهرستان و بخشداری بندرکیاشهر آغاز و تا ساعت 24 دیروز ادامه داشته است.
وی گفت: در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه، پنج نفر و در شهر بندرکیاشهر نیز پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورا انتخاب می شوند.
حیدری با اشاره به اینکه تعداد داوطلبان روستاهای این شهرستان به حد نصاب قانونی و لازم رسیده، تصریح کرد: در سه روستای بخش بندرکیاشهر، پنج نفر و در مابقی روستاها نیز سه نفر از داوطلبان به عنوان اعضای اصلی انتخاب خواهند شد.
شهرستان آستانه اشرفیه با دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر، در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده و دارای 105 روستاست که از این تعداد 71 روستا در بخش مرکزی و 34 روستا در بندرکیاشهر است.
خبرنگار: علیرضا رنجکش ** انتشاردهنده: کبیری
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.