به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی پنجشنبه شب در دیدار با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری در رشت اظهار کرد: اعلام آمادگی رئیس جمهوری پس از بیانات رهبر انقلاب در مشهد مقدس برای تولید و اشتغال بیشتر، موجب امید مضاعف ما شد.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبری افزود: مصلحت کشور، اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه رشت سوابق انقلابی رئیس جمهوری را درخشان دانست و ادامه داد: نباید کاری کرد که با حرف های اهانت آمیز، روحیه رئیس جمهوری و دولت تضعیف شود.
آیت الله قربانی در خاتمه سخنانش گفت: باید همه ما پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب باشیم و از کسانیکه که با ایشان زاویه پیدا نمی کنند، حمایت می کنیم.
به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری روز گذشته (چهارشنبه) در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، با قدردانی از بیانات راهگشای ‏معظم له در نخستین روز سال نو گفت: بیانات راهگشای حضرتعالی مایه دلگرمی خادمان ملت و فعالان اقتصادی شد و نخستین جلسه دولت در سال جدید، به تقسیم کار ملی برای جهش در تولید داخلی و افزایش ‏اشتغال اختصاص خواهد یافت و گزارش پیشرفت کار به طور منظم به اطلاع مردم عزیز ‏و رهبری معظم خواهد رسید.‏
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.