به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی روز شنبه در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور استانداری گیلان، یادگارهای دوران دفاع مقدس را بسیار با ارزش و ماندگار توصیف کرد و افزود: آثار برجای مانده از دوران دفاع مقدس برای سالیان متمادی درس آموز و یادگاری برای نسل های مختلف است که باید به آن پرداخته شود.
وی به مجاهدت ها و افتخارآفرینی های رزمندگان در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون نیز فرزندان این مرز و بوم در دفاع از کیان اسلام، نظام و انقلاب فراتر از مرزهای کشور حضور موثر دارند.
نماینده عالی دولت در گیلان حضور در مناطق جنگی را به منظور آشنایی با آرمان های شهدا توفیق بزرگی دانست و اظهار داشت: امروز نیز افرادی با اندیشه های فکری مختلف در مسیر آرمان بزرگ شهدا، جانبازان و آزادگان گام بر می دارند.
وی افزود: امیدواریم این سفر همراه با خاطراتی خوش و مملو از دریافت فضاهای معنوی برای این کاروان باشد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید انصاری گیلان هم گفت : در کاروان راهیان نور 40 نفر از خانواده های کارکنان استانداری گیلان حضور دارند .
محمدعلی اباذری گفت : این کاروان طی مدت 5 روز ضمن بازدید از مناطق عملیات دوران دفاع مقدس اهواز، خرمشهر و شلمچه در مراسم تحویل سال جدید در منطقه چزابه حضور خواهند داشت.
کاروان راهیان نور پایگاه شهید انصاری استانداری دوم فروردین 96 به گیلان باز خواهد گشت.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.