به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود رهنما در جلسه سالانه مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان که چهارشنبه شب در رشت برگزار شد، افزود: هویت ورزش همگانی این است که از کودکان تا افراد مسن می توانند ورزش کنند به خصوص کسانی که دارای فقر حرکتی هستند.
وی اظهار کرد: ما باید سعی کنیم با گسترش ورزش همگانی در بین اقشار مختلف مردم ، کسانی که دارای فقر حرکتی هستند ،به ورزش روی آورند تا با پرداختن به ورزش ، مشکلات آنان به حداقل کاهش یابد.
وی بیان کرد: امیدوارم که سال آینده بتوانیم افرادی را که به امر ورزش مشغول می شوند را افزایش دهیم چون هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم ، هزینه های درمان و دارو چند برابر کاهش می یابد.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان گیلان نیز در این جلسه گفت: ورزش همگانی تخصص لازم خود را می خواهد و هدف ما این است که از وجود کسانی استفاده کنیم که تخصص لازم را نیز داشته باشند.
مریم بخشی افزود: با توجه به گستردگی این هیات ، نیاز به حمایت و کمک بیشتری از سوی مسئولان داریم که البته طی سال جاری مدیرکل اداره ورزش گیلان حمایت های خوبی را از این هیات داشته اند.
وی اظهار کرد: طی سال جاری ، 38 دوره مربیگری و کارگاه برگزار شد، 273 جشنواره ورزشی در شهرهای مختلف استان گیلان برپا شد و 58 ورزشکار رشته های تحت پوشش این هیات نیز در مسابقات مختلف کشوری حضور یافتند.
در پابان نیز از سوی مسئولان هیات ورزش های همگانی استان گیلان ، از فعال ترین روسای کمیته ها، روسای هیات های شهرستان های گیلان و مربیان تجلیل شد.

***
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: با انجام قرعه کشی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های استان، 9 تیم در این دوره از رقابت ها حضور می یابند.
علیرضا وهابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، این رقابت ها با حضور تیم های شهرداری تالش ، شهرداری آستارا ، ناجی آستانه اشرفیه، صیاد سنگر، اتحاد املش، شهرداری کوچصفهان، دیاموند فومن، صنعت چای کومله و معلم شفت برگزار می شود.
وی اظهار کرد: رقابت های فوتبال لیگ دسته اول گیلان طبق قرعه کشی انجام شده که با حضور مسئولان هیات فوتبال گیلان و مسئولان تیم های حاضر برگزار شد، از روز 16 فروردین ماه سال 96 آغاز خواهد شد.
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان اضافه کرد: تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها، در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی بیان کرد: در پایان رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های گیلان نیز ، 2 تیم برتر این مسابقات به رقابت های لیگ برتر جام گیل راه می یابند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.