به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، حدود 150 ورزشکار این رشته ورزشی در قالب 14 تیم از استان های مختلف کشور حضور دارند که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت می پردازند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، به مدت 2 روز و در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف با هم به رقابت خواهند پرداخت.
در روز اول این رقابت ها و در بازی های انجام شده ، ورزشکاران استان های گیلان ، تهران و خراسان رضوی برابر حریفان خود به برتری دست یافتند و به مرحله دوم صعود کردند.
رئیس سبک هاپکیدوی WHC کشور در باره این رقابت ها گفت: در پایان این مسابقات ، نفرات اول تا سوم هر رده انتخاب و به اردوی تیم ملی هاپکیدوی بانوان ایران دعوت خواهند شد.
محمدرضا هاشم پور افزود: تیم ملی هاپکیدوی بانوان ایران نیز خود را برای حضور در دومین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که شهریور ماه سال آینده برگزار می شود ، آماده می کند.
وی اظهار کرد: در اولین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که سال 2013 برگزار شده بود ، تیم ملی ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد.
هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است که کمتر بر حمله تکیه دارد ، این رشته ، آمیخته ای از سبک‌های رزمی محسوب می‌شود که چوئی یونگ سول از کره جنوبی بنیانگذار آن است.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.