به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دوره از رقابت ها ، حدود 250 ورزشکار این رشته ورزشی از استان های مختلف کشور حضور داشتند که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم هاپکیدوی آکادمی مرکزی گیلان با کسب 11 مدال طلا ، پنج نقره و سه برنز و مجموع 285 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم هاپکیدوی آکادمی آمل با کسب پنج مدال طلا ، 6 مدال نقره و 2 مدال برنز و مجموع 230 امتیاز دوم شد و تیم تربت جام نیز با کسب چهار مدال طلا ، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز و مجموع 140 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت.
شانزدهمین دوره مسابقات هاپکیدوی قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی به مدت 2 روز در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در رشت برگزار شد.
رئیس سبک هاپکیدوی WHC کشور در باره این رقابت ها گفت: در پایان این مسابقات ، نفرات برتر انتخاب و به عضویت تیم ملی هاپکیدوی مردان ایران درخواهند آمد تا در دومین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که شهریور ماه سال آینده برگزار می شود ، حضور یابند.
محمدرضا هاشم پور افزود: در اولین دوره رقابت های هاپکیدوی قهرمانی آسیا که سال 2013 برگزار شده بود ، تیم ملی ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد.
هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است که کمتر بر حمله تکیه دارد و این رشته ، یکی از تلفیقی‌ترین سبک‌های رزمی محسوب می‌شود که چوئی یونگ سول از کره جنوبی بنیانگذار این رشته رزمی است.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.