به گزارش عصر شنبه روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت به خبرگزاری ایرنا ، شهرام مومنی افزود: یک مورد تصادف برای امدادرسانی ظهر امروز (شنبه) به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتشنشانی رشت اطلاع داده شد که بلافاصله یک دستگاه خودروی اطفای حریق و نجات به همراه سه آتش نشان از ایستگاه چهار به محل حادثه در جاده پیربازار و کفته رود اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری تیبا که به دلایلی پس از انحراف از جاده و برخورد با درخت به حاشیه خیابان پرتاب شده بود، مشاهده شد که سه نفر از سرنشینان این خودرو محبوس شده بودند.
وی با اشاره به این که آتش نشانان به وسیله دستگاه های نجات نسبت به خروج افراد محبوس شده اقدام کردند، تصریح کرد: در این حادثه راننده مرد و یک خانم جان خود را از دست دادند.
مومنی بیان داشت: همچنین یک سرنشین زن این خودرو به دلیل شدت جراحات و صدمات وارده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان پورسینای رشت منتقل و بستری و دیگر سرنشین این خودرو که دچار جراحات جزئی شده بود، در محل حادثه مداوا شد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای 12 ایستگاه آتش نشانی است و بر اساس آخرین آمار، تعداد نیروها در این سازمان 327 نفر است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.