جواد جهانشاهی 31 ساله سرایدار و مسئول باشگاه فرهنگی مدرسه نمونه دولتی چمران رودسر ساعت 10 و 45 دقیقه سه شنبه شب هفته گذشته درحال قفل کردن در باشگاه مدرسه مورد حمله 2 دانش آموز حدود 13ساله با چاقو قرار گرفت.
این 2 دانش آموز که از دانش آموزان شیفت صبح این مدرسه بودند، در یک حمله از پیش طراحی شده و با تجهیز خود به سلاح سرد، زمانی که باشگاه تعطیل شده بود وارد محوطه مدرسه می شوند و با صدا کردن مسئول باشگاه، با چاقو به او حمله ور می شوند و با ضربات پی در پی چاقو و خونریزی شدید وی بیهوش می شود.
پس از این حمله، مصدوم بلافاصله توسط همسرش به بیمارستان شهید انصاری رودسر منتقل و پس از درمان های اولیه، در همان ساعات بامداد، به بیمارستان 22 آبان لاهیجان انتقال می یابد و در ساعت یک و نیم بامداد، مورد عمل جراحی قرار می گیرد.
این بیمار در ملاقات عصر شنبه خبرنگار ایرنا در لاهیجان قادر به گفت و گو نبود اما لیلا نورداد همسرش گفت: در زمان حاضر قادر به صحبت کردن نیست و با سرم تغذیه می شود و زمان ترخیص او نیز هنوز مشخص نشده است.
وی ادامه داد: این 2 دانش آموز پس مجروح کردن سرایدار مدرسه و در شرایطی که امدادگران تلاش می کردند جان مجروح را نجات دهند، اقدام به آتش زدن راهرو مدرسه و سوراخ کردن مخزن شوفاژ گازوئیل و شعله ور شدن بخشی از مدرسه شدند که با اطلاع به موقع و تلاش عوامل آتش نشانی حریق اطفا شد .
نورداد با بیان اینکه هیچ سابقه درگیری و اختلافی بین این 2 دانش آموز با همسرش وجود نداشته، گفت که امروز شنبه شکایتی تنظیم و به کلانتری تسلیم شده و 2 دانش آموز نیز دستگیر شده اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودسر نیز در پاسخ به پیگیری های خبرنگار ایرنا با توضیح اینکه موضوع در دست پیگیری و رسیدگی است گفت که علت این حمله تاکنون مشخص نشده است .
وی از ارائه توضیحاتی بیشتر در این زمینه خودداری کرد.
شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: فرهاد نظرپور ** انتشاردهنده کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.