به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس لاهیجان به ایرنا ، سرهنگ محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر ورود و توزیع مواد محترقه در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران با تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی محل اختفای مواد محترقه شدند که در بازرسی از این محل، 39 هزار و 150 عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد.
وی افزود: در این پرونده یک متهم 39 ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی لاهیجان با تاکید بر اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه بصورت جدی ادامه دارد از شهروندان خواست برای اطلاع رسانی در این خصوص ، با تلفن 110 به پلیس تماس بگیرند .
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر نیز از کشف بیش از هفت هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رمضانعلی پور قاسم گفت: بدنبال کسب خبری مبنی بر دپوی موادمحترقه در چابکسر ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی بخش چابکسر قرار گرفت که محل دپوی این مواد محترقه شناسایی و پس از بررسی ها مشخص شد که یک مرد 30 ساله اهل و ساکن رودسر در این شهرستان اقدام به توزیع مواد محترقه خطرناک می کند.
وی یادآورشد :در بازرسی از انبار این متهم هفت هزار و 486 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شد که ارزش اقتصادی این مواد محترقه 40 میلیون ریال بر آوردشده است.
پورقاسم خاطرنشان کرد: متهم مذکور پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.
خبرنگار:فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.