به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد تقی آشوبی عصر چهارشنبه در بازدید از بیمارستان 132 تختخوابی آستارا در جمع خبرنگاران افزود: بخشی از تجهیزات پایه و اساسی این بیمارستان تهیه شده است و بیشتر تخت های بیمارستان قبلی آستارا در قالب طرح تحول نظام سلامت نو شده و به مرکز درمانی جدید انتقال خواهد یافت.
وی اظهار کرد: در سال آینده بیمارستان های 32 تختخوابی رضوانشهر، 204 تختخوابی لاهیجان، 217 تختخوابی تالش و 132 تختخوابی آستارا به بهره برداری خواهد رسید و وزارت راه و شهرسازی بعد از ساخت بیمارستان های آستارا و رضوانشهر، آنها را به منظور تجهیز به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده است.
آشوبی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با صحت و سقم مزایده ساختمان بیمارستان 104 تختخوابی شهید بهشتی آستارا، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و اموال دانشگاه علوم پزشکی گیلان به حوزه بهداشت و درمان اختصاص دارد.
عملیات احداث بیمارستان 132 تختخوابی شهرستان مرزی بندر آستارا از تابستان سال 88 در زمینی به مساحت 20 هزار و 650 متر مربع در چهار طبقه آغاز شد و بالغ بر 400 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
این بیمارستان دارای بخش های تخصصی داخلی و جراحی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان، پشتیبانی، مراقبت ویژه، اورژانس، درمانگاه، آزمایشگاه و کلینیک های درمانی خواهد بود.
22 بیمارستان با 2هزار و 331 تخت در استان گیلان فعال است.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و دارای یک بیمارستان 104 تختخوابی است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.