مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه گفت: بنا بر اعلام فدراسیون قایقرانی ، 6 ورزشکار برتر به سومین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ نوجوانان دعوت شدند که از این تعداد ، 2 قایقران از گیلان است.
سعد علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، علی خوش زاد و علیرضا داداشی 2 ورزشکار شایسته گیلانی به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی روئینگ نوجوانان دعوت شدند.
وی اظهار کرد: این 2 قایقران شایسته نوجوان گیلانی به همرا چهار قایقران دیگر از سایر استان ها ، باید از روز 25 اسفندماه جاری در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ نوجوانان که در تهران برپا می شود ، حضور یابند.
وی ادامه داد : تیم ملی قایقرانی روئینگ نوجوانان خود را برای شرکت در مسابقات سال آینده کسب سهمیه المپیک در چین آماده می کند و امیدواریم که علی خوش زاد و علیرضا داداشی از استان گیلان بتوانند به عضویت تیم ملی نوجوانان درآیند تا در مسابقات کسب سهمیه المپیک حضور یابند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: سرمربیگری تیم ملی قایقرانی روئینگ نوجوانان ایران، بر عهده عمران پورعسگر پرست از استان گیلان است.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی قایقرانی ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.