مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز دوشنبه گفت: با اعلام فدراسیون قایقرانی و از سوی الیاس اقلیمی سرمربی گیلانی تیم ملی قایقرانی کانوی کانادایی ، هشت ورزشکار به مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت شدند که یک ورزشکار از استان گیلان است.
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق اعلام فدراسیون قایقرانی ، سهیل نوروز نژاد از استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی کانوی کانادایی دعوت شد.
وی اظهار کرد: این ورزشکار شایسته گیلانی به همراه هفت ورزشکار از سایر استان ها باید از امروز(دوشنبه) در شانزدهمین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی کانوی کانادایی که در تهران برپا می شود ، حضور یابند.
وی ادامه داد: شانزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی کانوی کانادایی تا روز 25 اسفند ماه جاری در دریاچه آزادی تهران زیر نظر کادر فنی این تیم ادامه خواهد یافت.
مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: تیم ملی قایقرانی کانوی کانادایی مردان خود را برای شرکت در رقابت های آسیایی که سال آینده در کشور چین برگزار می شود ، آماده می کند و امیدواریم که سهیل نوروز نژاد ورزشکار شایسته گیلانی بتواند با درخشش در اردوهای آمادگی ، به عضویت تیم ملی درآید تا در مسابقات آسیایی حضور یابد.
در استان گیلان بیش از 600 ورزشکار به صورت سازمان یافته ، در رشته ورزشی قایقرانی ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
/6070/7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.