رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان روز دوشنبه در این خصوص گفت: در جریان سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی ، ورزشکاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب هفت مدال شدند.
کریم لیاقت جو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و در این دوره از رقابت ها که در تهران برگزار شد ، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا ، سه مدال نقره و سه مدال برنز شدند.
وی اظهار کرد: در جریان این رقابت ها که در 2 بخش بانوان و آقایان برگزار شد، حسین کرمی ورزشکار شایسته گیلانی با برتری برابر رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.
وی بیان کرد: همچنین داریوش حسنی ، مهدی داداشی پور و رقیه آذری دیگر ورزشکاران گیلانی حاضر در این رقابت ها ، مدال نقره مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی را تصاحب کردند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان اضافه کرد: تیمور میرزایی ، فردین قاسمی و فرزانه عاشوری دیگر تکواندوکاران گیلانی بودند که موفق به کسب مدال برنز مسابقات تکواندو ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی شدند.
لیاقت جو ادامه داد: این هفت ورزشکار شایسته گیلانی با درخشش در سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور ، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی اضافه کرد: تیم ملی تکواندو ناشنوایان خود را برای شرکت در بازی های المپیک 2017 که از تیر ماه سال آینده در کشور ترکیه برگزار می شود ، آماده می کند.
وی خاطرنشان کرد: در سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته از استان های مختلف در تهران با هم به رقابت پرداختند که از گیلان نیز ، هشت ورزشکار در بخش آقایان و 2 ورزشکار در بخش بانوان حضور داشتند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.