به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز جمعه در آئین گلباران مزار شهدای آستارا افزود: عمل به آرمان های شهدا و ادامه راه آنها وظیفه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه شهدا در شکل گیری آرمان انقلاب اسلامی نقش بارزی ایفا کردند، اضافه کرد: بایستی با تکیه بر منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در باز تولید ارزش های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
رنجکش اظهار کرد: وظیفه ما طبق پیام و فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ جلوه و فرهنگ والای ایثار و شهادت و سپردن آن به نسل‌های آینده است تا همگان بدانند این انقلاب و جمهوری اسلامی به پاس رشادت ها و جانفشانی های شهدا پابرجا مانده است.
وی بیان کرد: یکی از مهم ترین وظایف مسئولان، آشنا ساختن بیشتر جوانان با ارزش های دینی، هدف ها، ارزش ها و آرمان های شهداست.
رنجکش با اشاره به اینکه شهدا بهترین راهنمای ما برای نیل به سعادت هستند، افزود: در برگزاری برنامه های فرهنگی باید تاثیرپذیری عملی از آنها لحاظ شود.
آئین غبارروبی گلزار شهدای آستارا با هدف تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد و حاضران با ذکر فاتحه، نثار شاخه گل و عطر افشانی، یاد و خاطره شهیدان انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند.
شهرستان آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.