مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز سه شنبه گفت: مسابقات کبدی قهرمانی لیگ دسته اول مردان کشور در 2 گروه هشت تیمی برگزار می شود که تیم گیلان در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت.
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، تیم کبدی استان گیلان در این گروه ، با تیم های قزوین، لرستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، مرکزی و کردستان همگروه شد.
وی اظهار کرد: رقابت های کبدی قهرمانی لیگ دسته اول مردان کشور در گروه دوم ، از روز ششم اسفندماه جاری به میزبانی استان قزوین در سالن ورزشی شهید بابایی این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: رقابت های گروه دوم مسابقات کبدی قهرمانی مردان کشور به مدت سه روز در قزوین برگزار می شود که در نهایت، 2 تیم برتر این گروه ، جواز حضور در رقابت های کبدی لیگ برتر مردان کشور را کسب خواهند کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: امیدواریم که تیم کبدی مردان گیلان بتواند در این دوره از رقابت ها، بازی های خوبی را به نمایش بگذارد و با قرارگرفتن بین 2 تیم برتر این گروه ، به رقابت های لیگ برتر صعود کند.
در استان گیلان حدود یکصد ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کبدی ، در دو بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.