محمد احمدی مقدم روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در آذرماه امسال 14 فقره پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در شعبه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آستارا تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در این راستا قاچاقچیان یا صاحبان پرونده ها به پرداخت 305 میلیون و 537 هزار ریال جریمه محکوم شدند، افزود: مبدا بیشتر کالاهای قاچاق، استان های شمال غرب کشور و کالاها شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، سیگار و لوازم صنعتی است و در هنگام حمل در مبادی ورودی شهرستان آستارا کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: همچنین در آذر ماه در حوزه کالا و خدمات با نظارت و بازرسی بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف آستارا، 103 فقره پرونده تخلف صنفی بررسی و متخلفان به پرداخت جریمه محکوم شدند.
وی گرانفروشی، درج نشدن قیمت، کم فروشی و صدور نشدن فاکتور را از تخلفات بازاریان آستارا در آذر ماه سال جاری اعلام و اظهار کرد: متخلفان به پرداخت 479 میلیون و 274 هزار و 742 ریال جریمه محکوم شدند.
احمدی مقدم با اشاره به محکومیت 11 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتی در مدت مذکور در آستارا، خاطر نشان کرد: متخلفان این حوزه به میزان 32 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7105 / 7124/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.