به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرمانداری بندرانزلی به ایرنا عبدالصمد صفرنژاد درپیام خود آورده است : رحلت صحابی صابر و صالح امام ، مبارز بزرگ انقلاب و یار رهبر ، آیت الله هاشمی رفسنجانی باعث اندوه فراوان گردید.
خدمات ارزنده آن مرد بزرگ در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از یادها محو نخواهد شد چرا که این مبارز نستوه همواره و در عرصه‌های مختلف در جهت تعمیق انقلاب و توسعه و آبادانی ایران تلاش فراوانی داشت .
بی شک نقش ممتازش در جهت پیروزی انقلاب ، خدمات بی بدیلش در دوران دفاع مقدس ، همت بلندش در دوران سازندگی و مصلحت اندیشی و تدبیرش در سال‌های اخیر، نام این مجاهد بزرگ را بر تارک افتخارات این سرزمین برای همیشه‌ در تاریخ جاودان خواهد ساخت.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه شهرستان انزلی نیز درپیام خود در خصوص رحلت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آورده است: ارتحال یار دیرین امام و رهبری ، آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر پر برکتشان در راه امام ، رهبری ، انقلاب و دفاع مقدس سپری گردید را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه الهی را مسئلت می نمایم.
به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام (ره) و رهبری، شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.
خبرنگار:رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.