به گزارش ایرنا، یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت روز یکشنبه با نطق های پیش از دستور جلسه رئیس شورای اسلامی رشت، محمد باقری خطیبانی ، سید رضا موسوی روزان و فاطمه شیرزاد از اعضای شورا برگزار شد.
* بی ثباتی در شهرداری رشت از مرز اخطار گذشت
محمود باقری خطیبانی یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: بی ثباتی در شهرداری رشت از مرز اخطار هم گذشته و این نگران کننده است.
وی افزود: در کدام شهرداری و یا دستگاهی سراغ دارید که در کمتر از یک سال، چهار مدیر مالی تغییر کند؟ اکنون یک هفته ای است که شهرداری رشت مدیر مالی و ذیحساب ندارد.
وی اظهار داشت: چرا در قانون شهرداری و آیین نامه استخدامی شهرداری ها ، انتخاب ذیحساب شهرداری را منوط به تایید شورا کردند و ما به وظیفه و اختیارمان بی توجهیم و از شهردار نمی پرسیم که علت این بی ثباتی در حوزه مدیریت مالی چیست؟
این عضو شورای اسلامی رشت بار دیگر از ضعف مدیریت شهری در این کلانشهر انتقاد و تصریح کرد: اگر پروژه ای داریم مانند پیاده راه فرهنگی، نباید که هر روز در گوشه ای از این پیاده راه ، کنده کاری انجام گیرد.

* پیشرفت کارها را مد نظر قرار دهیم/ از حاشیه ها بپرهیزیم
فاطمه شیرزاد یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز گفت: در روزهای پایانی سال بایستی از حاشیه ها دوری کنیم و پیشرفت کارها را مد نظر قرار دهیم.
وی اظهار داشت: نباید همدیگر را مقصر بدانیم، هر کاری که در شورای اسلامی کلانشهر رشت انجام می گیرد، به اسم همه 15 عضو شوراست.
وی با تاکید بر ضرورت توجه به افزایش همدلی بین اعضای شورا بیان کرد: با توجه به وظایف مان بایستی نظارت و اثرگذاری بیشتری در همه حوزه ها از جمله حمل و نقل، ترافیک و محیط زیست داشته باشیم.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: حوزه های فرهنگی شهرداری کلانشهر رشت از جمله سازمان فرهنگی ورزشی ، روابط عمومی و ... بایستی دقت و توجه بیشتری بر انجام کارهای فرهنگی داشته باشند.
شیرزاد بیان داشت: مدیران شهرداری و شهردار رشت بایستی در این رابطه دقت نظر بیشتری داشته باشند و تذکرات لازم را به مدیران ذیربط خود بدهند.

* از تخریب یکدیگر در فضای مجازی خودداری کنیم
سید رضا موسوی روزان یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی این کلانشهر گفت: از تخریب یکدیگر در فضای مجازی خودداری کنیم.
وی اظهار داشت: اعتراض و انتقاد حق طبیعی همه اعضای شورای اسلامی است اما تخریب چهره همکاران، هیچ توجیهی ندارد.
در جلسه امروز شورای اسلامی کلانشهر رشت، سید محمدعلی ثابت قدم شهردار نیز حضور داشت و به سوالات برخی اعضای شورا ، پاسخ داد.
جلسات شورای اسلامی کلانشهر رشت یکشنبه هر هفته برگزار می شود.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 15 عضو دارد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: کبیری
7286/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.