بهرام پور ضرب روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: 18 تن پنیر خامه ای با مجوز اداره کل دامپزشکی استان مازندران و نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان آستارا ، به کشور روسیه صادر شد.
وی با اشاره به اینکه برای چهارمین بار است که در سال جاری صادرات پنیر خامه ای از مرز زمینی آستارا انجام می شود، اضافه کرد: در مرداد ماه و اوایل دی ماه امسال، در مجموع 79 تن پنیر خامه ای از مرز زمینی آستارا به روسیه صادر شده بود.
پور ضرب اظهار کرد: برای حضور موثر در بازار پر رقیب روسیه تلاش می کنیم و دستیابی به آن، ارتقای کیفیت تولید داخلی و بازاریابی مناسب را می طلبد.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، ترانزیت داخلی و خارجی، موافقت نامه تجارت بین المللی، صدور مجوز خروج خودرو، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند و رتبه اول تجارت چمدانی در مرزهای زمینی و رتبه نخست صادرات مرزهای شمال کشور را دارد.
شهرستان بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان واقع شده و به علت قرار گرفتن در نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات کشور و تردد اتباع خارجی محسوب می شود.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.