به گزارش خبرنگار مهر، میر شمس مؤمنی زاده عصر چهارشنبه در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در فرمانداری شهرستان رشت یکی از اولویت‌های مهم دولت را تولید، اشتغال و رونق اقتصادی عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به رونق تولید و اشتغالزایی نیازمند حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.

وی به نامگذاری سال ۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره و با تأکید بر لزوم تلاش برای تحقق شعار «جهش تولید»، افزود: همه ظرفیت‌های شهرستان رشت در راستای حمایت از سرمایه گذاران بسیج می‌شوند.

فرماندار رشت با بیان اینکه باید روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل و تسریع شود، گفت: باید در راستای برطرف کردن مشکلات و موانع مسیر سرمایه گذاری و کارآفرینی در شهرستان رشت پیگیری و در رفع آن تلاش شود.

مؤمنی زاده حمایت از سرمایه گذاران از طریق تخصیص و جذب تسهیلات را از دیگر راه‌های توسعه صنعت و تولید عنوان کرد و افزود: در این راستا نیز از همه توانمندی‌های موجود، در راستای تأمین نقدینگی و ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1429854
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
  • نظرات
    1
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.

  • محمدی

    بحق شبهای پر منزلت قدر طوری عمل شود که در زندگی مردم مشهود باشد که راه ایمه ی اطهار (ع) در اخلاص، خدمت و ابادانی دنیا و اخرت بوده است که سعادت اخروی مبنای جهان هستی است

    پاسخ