حسین خورشیدی روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری آستارا اظهار کرد: هشت داوطلب برای شورای اجرایی و ۲ داوطلب برای بازرسی مجمع جمعیت هلال احمر آستارا نامزد شده اند و زمان نام نویسی داوطلبان پایان یافته است.

وی بیان کرد: این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می شود و در هلال احمر آستارا هزار و ۴۴ نفر واجد شرایط رای هستند و و چهار نفر به عنوان عضو اصلی، دو نفر عضو علی البدل، یک نفر بازرس عضو اصلی و یک نفر بازرس عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

خورشیدی افزود: خدمات رسانی به ۱۵۱ حادثه دیده، انتقال ۱۷۶ مصدوم به مراکز درمانی، یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال کمک به ۲۴ خانوار آسیب دیده از بلایایی طبیعی و آموزش امداد و نجات به هزار و ۹۴۱ شهروند و ۸۵۷ دانش آموز از عملکردهای جمعیت هلال احمر آستارا در سال ۹۸ است.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا اظهار کرد: ۲۱ کانون هلال احمر در مدارس فعال است و در ایام پیشگیری از کرونا امدادگران با مشارکت خیران، ۲۱۰ بسته غذایی را به نیازمندان توزیع کردند.

۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت هفته هلال احمر است.

 شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در ۲ بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.