مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، قرار است هشت هزار و ۸۰۰ بسته کمک معیشتی توسط اداره ورزش وجوانان در گیلان بین اقشار آسیب پذیر توزیع شود.

مرتضی ورزلدوست افزود: تاکنون نیز بیش از یک هزار بسته معیشتی در راستای طرح کمک مومنانه توسط این اداره کل با همکاری بسیج ورزشکاران تهیه و توزیع شده که این امر در ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت تا هشت هزار و ۸۰۰ بسته بین افراد بی بضاعت توزیع شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و به همت سازمان های مردم نهاد، رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه توسط این اداره آغاز شده که در این طرح علاوه بر حضور سمن های گیلان، هیات های ورزشی و بسیج ورزشکاران گیلان نیز همکاری دارند.

وی بیان کرد: این رزمایش در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا اجرایی شد و حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فعالیت های گسترده ای را در راستای تهیه و توزیع سبد کالا و ملزومات بهداشتی و توزیع آن در بین نیازمندان در دست اجرا دارد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان ابراز امیدواری کرد: با مشارکت وسیع مردمی و بهره مندی از قابلیت های بسیار سازمان های مردم نهاد در این کار خدا پسندانه نیز سربلند و پیشرو  بوده و در ایام باقی مانده ماه مبارک رمضان این رزمایش را بتوانند در سطح وسیع و گسترده ای اجرا کنند تا تعدادی از خانواده های نیازمند از نتایج آن بهره مند شوند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.