دکتر محمدرضا نقی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شروع طرح فاصله گذاری هوشمند هر چند فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و شرایط کسب و کار مشاغل با خطر کم و متوسط به صورت پلکانی به سمت عادی شدن پیش می رود، اما همچنان در مرحله مبارزه با اپیدمی هستیم وبیماری زایی ناشی از این اپیدمی همچنان در استان قابل توجه است.

وی اظهار داشت: از مردم استان می خواهیم که به تمام آموزش های ارائه شده در این مدت شامل حفاظت فردی، فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی توجه داشته و این موارد را رعایت کنند.

وی گفت: در این میان اصل مهم "در خانه بمانیم" برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان مورد تاکید است و باید به طور جدی همچنان توسط مردم استان رعایت شود و مردم جز به ضرورت از منزل خارج نشوند.

وی بیان داشت: به ویژه افراد سالمند، دچار بیماری های قلبی، عروقی و تنفسی، سرطانی ها، دارای ریزفاکتورهایی از قبیل دیابت و فشار خون بیشتر باید مراقب سلامتی شان باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: درک درست شرایط و رفتار مسئولانه مردم ضامن موفقیت ما در مبارزه با اپیدمی کرونا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.