هومان بصیر روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : تعداد روستاهای دارای طرح هادی در آستارا ۴۴ روستاست و  سال گذشته بخش عمده ای از طرح هادی روستاهای بخش لوندویل این شهرستان اجرا شد.

وی آسفالت سه هزار و ۵۲۲ متر مربع روستای باش محله، سه هزار و ۶۵۹ متر مربع روستای سیرالیوه و پنج هزار و ۳۸۷ متر مربع روستای قره را از اقدامات بنیاد مسکن آستارا در سال گذشته اعلام کرد.

بصیر  ادامه داد: عمران و آبادانی روستاها از رهاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید است و هدف از اجرای طرح هادی، ایجاد بستری مناسب برای رشد و توسعه روستاها، تامین و توزیع عادلانه امکانات و ارائه تسهیلات برای بهبود وضعیت مسکن روستانشینان است.

بصیر ، از صدور ۵۵ سند مالکیت برای خانه های روستایی این شهرستان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک آستارا در سال گذشته خبر داد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا گفت: تا پایان سال جاری هم در قالب طرح هادی پیاده رو سازی و پازل کاری روستاهای عنبران و چلوند و آسفالت روستای ویرمونی در مجموع به مساحت ۱۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع انجام خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۶۲ روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.