حجت الاسلام ستار علیزاده امروز "یکشنبه" در دیدار با دکتر محمد رضا احمدی سنگری منتخب مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به بهره مندی از ظرفیت وقف و بقاع متبرکه برای مقابله با بحران کرونا افزود: از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ۱۴هزار و ۵۴۶ بسته سلامتی و ملزومات بهداشتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده در مناطق محروم گیلان توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: با بسیج خادمان افتخاری و با بهره گیری از ظرفیت خیرین از ابتدای شیوع کرونا در گیلان، ۱۱۷ هزار ماسک در بقاع متبرکه با هزینه ٩٠ میلیون تومان تولید و توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در ادامه با بیان اینکه مردم به انقلاب اسلامی وفادار بوده و توقع بسیاری از مسئولان دارند،  بیان داشت: مردم ما هوشیار بوده و پیام و انتظار خود را از مسئولان در پای صندوق های اخذ رای اعلام کردند.  

دکتر محمدرضا احمدی سنگری نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب گفت: همه ما مدیون انقلاب و حاج قاسم ها هستیم.

وی با بیان اینکه برای قدردانی از مجاهدت های شهدا باید تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم، اسلام و انقلاب به کار گیریم ، افزود : نمایندگان مردم در مجلس باید دو اصل وحدت و کار برای مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

وی اظهار داشت: نمایندگان سلیقه های متفاوت دارند اما باید با خرد جمعی به گونه‌ای با وحدت فعالیت داشته باشند که مردم طعم شیرین وحدت و کار را حس کنند.

احمدی با بیان اینکه مردم به منتخبان مجلس یازدهم به عنوان نمایندگان جبهه انقلاب رای دادند، خاطر نشان کرد: اگر عملکرد بدی داشته باشیم به پای اسلام و انقلاب نوشته می‌شود.

وی بیان داشت: مشکلات و موانع را احصا کنید تا نمایندگان صدای شما برای رساندن پیام به مسئولان باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.