به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

۲۹ فروردین روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال‌های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

امروز نیز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره‌گیری از توان فرماندهان لایق و معتمد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن حصین واقعی انقلاب تبدیل گشته و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نموده و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی مان دفاع کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر تمامی نیروهای نظامی و خانواده گرانقدر آنان تبریک گفته و سربلندی، غرور و غیرت ایران اسلامی را در پرتو توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه قادر قهار خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.