به گزارش خبرنگار مهر، با همکاری خبرنگاران خبرگزاری‌ها در آستارا پویش بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی با توجه به خانه‌نشینی بسیاری از شهروندان و بازاریان برای پیشگیری از بیماری کرونا، در فضای مجازی راه‌اندازی شد.

این پویش از دو روز گذشته و با همکاری خبرنگاران خبرگزاری‌های مهر، ایسنا، ایرنا، فارس، شبستان، ایلنا، تسنیم و صدا و سیما در شهرستان مرزی آستارا راه اندازی شده است تا مالکان واحدهای تجاری و مسکونی تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا مقداری از اجاره بهای املاک تجاری و یا مسکونی خود را از اجاره نشینان نگیرند.

بازاریان و مالکان اماکن تجاری آستارا که همواره در کارهای خیر و خدا پسندانه در این شهرستان مرزنشین مشارکت دارند این بار نیز همدیگر را در مسیر گذر از بحرانی به نام کرونا یاری می‌کنند.

در حال حاضر دعوت از مالکان واحدهای تجاری و مسکونی آستارا در فضای مجازی و رسانه‌ها برای حضور در این پویش ادامه دارد و با استقبال مواجه شده است. بازار بزرگ ساحلی آستارا که رگ اقتصاد شهرستان و منبع اصلی درآمد بسیاری از جوانان و شهروندان آستارایی است در کنار بسیاری دیگر از واحدهای تجاری تا ۱۵ فروردین ماه به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل است و بخشش اجاره بها از سوی مالکان نیز مقدار زیادی از دغدغه و فشار مالی مستأجران را کم خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.