پیمان اسدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت هفت هزار و ۱۰ ماموریت غیرتصادفی و ۸۵۳ ماموریت تصادفی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۵۲۸ نفر نیز در جریان این ماموریت ها در بیمارستان ها بستری شدند، اظهار داشت: در این مدت افزون بر ۸۰ هزار تماس با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان گرفته شد.

وی با اشاره به آماده باش ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان برای مقابله با ویروس کرونا در استان خاطر نشان کرد: نحوه برخورد با بیماران مبتلا به ویروس کرونا به پرسنل اورژانس ابلاغ شده و مرکز  mcmc، eoc اورژانس گیلان آماده باش هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان با بیان اینکه در رشت چهار دستگاه آمبولانس برای حمل بیماران مشکوک به کرونا اختصاص داده شده، اضافه کرد: در شهرستان هایی که کد دوم دارند، این آمبولانس ها به عنوان پشتیبان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف، کسانی که پیوند عضو انجام داده اند، در حال شیمی درمانی بوده و افراد دارای بیماری هایی مانند قلبی، فشار خون بالا و دیابتی ها از افراد پرخطر بوده و مستعد ابتلا به ویروس کرونا هستند و باید بیشتر مراقب باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.