مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش که به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، تصمیم به لغو تمامی مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه ۹۹ گرفته شد.

مرتضی ورزلدوست افزود: در جلسه ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش پس از بررسی و شنیدن نظرهای کارشناسان و مدیران ستاد عالی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مصوب شد تمام مسابقات و لیگ های مختلف ورزشی تمامی رشته ها در سطح لیگ برتر، لیگ های دسته اول، دو و سه تا پایان فروردین ماه لغو شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد تمام باشگاه های ورزشی خصوصی نیز تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند و بر اساس این تصمیم پس از تاریخ های اعلام شده و به دنبال بررسی شرایط روز و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور، تصمیمات مقتضی اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: این در حالی است که پیش از این از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تاریخ ادامه بازی های لیگ دسته اول کشور از ۱۹ تیرماه اعلام شده بود که بنا به دستور جدید این دیدارها نیز لغو شد.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: قرار بود عصر روز ۱۹ فروردین ماه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه تختی بندانزلی به مصاف بادران تهران برود، داماش در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی تیم خوشه طلایی ساوه قرار گیرد و تیم سپیدرود نیز در شیراز مقابل تیم قشقایی قرار گیرد که این مسابقات نیز لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مسابقات ورزشی از ورزشکاران و سایر اقشار  مردم تقاضا داریم در خانه بمانند تا بیماری کرونا هرچه زودتر کنترل و ریشه کن شود و همچنین مردم در منازل خود به امر ورزش مشغول شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.