اما توزیع ماسک های امروز حاشیه ها و گلایه شهروندان را درپی داشت . چرا که بسیاری از شهروندان معتقد بودند این ماسک های معمولی آن هم پس از این همه تاخیر چرا باید دانه ای ۳هزار و ۲۵۰ تومان توزیع شود که حتی برخی از داروخانه سه عدد ماسک معمولی را به همراه یک عدد پد الکلی به قیمت ۱۰هزار تومان بفروشند .
آنطور که مشاهده شد این ماسک های کاغذی فرم معمولی قبل از این دانه ای ۴۰۰تا ۵۰۰تومان عرضه می شد  .

گروه های جهادی صومعه سرا ۶ هزار ماسک رایگان توزیع کردند
فرمانده سپاه صومعه سرا گفت : گروه های جهادی بسیج صومعه سرا در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تاکنون ۶هزار ماسک تولید و بصورت رایگان توزیع کردند .
سرهنگ سید حسن حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت : گروه جهادی رهروان شهدا به مدت ۷ شبانه روز به همت ۱۰نفر از جوانان بسیجی اقدام به تولید حدود ۶ هزار ماسک نموده است که این ماسک ها  طی چند مرحله بصورت رایگان در سطح شهر و روستاها توزیع گردیده است ‌.
وی با اشاره به اینکه هزینه تهیه این ماسکها توسط خیرین تامین شده است افزود: بهداشتی بودن این ماسکها از طریق بهداری سپاه و مرکز بهداشت شهرستان تایید شده  است .

علاوه بر این بسیاری از مردم و تولیدی ها بصورت خودجوش اقدام به تولید ماسک بهداشتی نموده و برخی آن هارا صلواتی و برخی دیگر خیلی ارزانتر از نرخ داروخانه ها عرضه می کنند .

شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.