محمود صوفی  روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :مردم شهرستان سیاهکل همواره حضور حماسی در همه صحنه ها داشته اند و امروز نیز از همان ساعات اولیه در پای صندوق های آرا حضور یافتند و شرکت در این دوره از انتخابات نیز در سیاهکل چشمگیراست  و مجریان نیز در حال برگزاری انتخابات سالم و شکوهمند در شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ بازرس بر صندوق های آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  در این شهرستان نظارت دارند افزود: رعایت امانتداری ، قانون و بی طرفی کامل لازمه بازرسان است.

فرماندار سیاهکل  خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۳۵ نفر نیروی انسانی در قالب هیات های اجرایی ، نظارت ، بازرسی و بخش های دیگر برای سلامت و امنیت انتخابات در این شهرستان تلاش می کنند  تا  مردم با امنیت کامل رای خود را در صندوق بریزند.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت ۱۲ داوطلب مجلس شورای اسلامی در شهرستان سیاهکل تایید شده است گفت:  ۸۸ صندوق برای اخذ رای در شهرستان سیاهکل وجود دارد که ۵۲ صندوق سیار و ۳۶ صندوق ثابت هستند.

فرماندار سیاهکل  افزود:از جمعیت ۴۷ هزار نفری شهرستان حدود ۳۶ هزار و ۸۴۲ نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان سیاهکل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.